سارینا بابایی

سارینا بابایی و تنهایی خودش

سارینا بابایی

سارینا بابایی و تنهایی خودش

چون از تلگرام و اینستا و... بدم میاد پس همه دلنوشته هام اینجاست و امیدوام تا اخر عمر بیان باشه و این وبلاگ باقی بمونه
چندتا از دوستام وبلاگ دارن اما من توجهی نمیکردم تا اینکه یه نفر پیشتهاد داد و من پیش خودم گفتم جرا همه داشته باشن اما سارینا بابایی نداشته باشه☺
من خیلی پر انرژیم و البته در حال آموختن.
لطفا منم مثل خواهرتون بدونید و دخترا منو مثل خودشون چون دوست ندارم نظرای بد و منفی ببینم و ناراحت بشم.
من همیشه به همه احترام گذاشتم و تشته محبت سالم هستم

نویسندگان
شاید خیلی از کسانی که بعدا به وبلاگم سر میزنن پیش خودشون بگن دیگه کی وبلاگ نویسی میکنه؟آره منم موافقم اما یه موضوع هست که باعث شد سارینا بابایی که تو اوج تکنولوژی زندگی میکنه بره سمت وبلاگ نویسی...
میدونید راستش وبلاگ روح داره یعنی برخلاف تلگرام و کانال های مجازی و اینستا و فیس بوک...
وبلاگ برای افرادی که دوست دارن بنویسن و یه جورایی شیفته نگارش هستن ساخته شدا و نه برای افرادی که هدفشون گذروندن وقت و دوستی و گناه با یه پسر درجه چندمه(منظورم از درجه چندم سطح شعور و ایمان یه نفره و منظورم تحصیلات نیست و چه دکترا هایی که اندازه گوساله نمیفهمیدن خخخخخ).مهم نیست که سارینا بابایی که در حال تایپ کردنه بتونه چیزی خلق کنه یا نه اما مهم اینه که جایگاهش رو پیدا کرده.مهم نیست که سارینا بابایی ایمانش ظاهری یا واقعی اما میهم اینه که وبلاگ نویسامون بیشتر بشن و تلگرام گردامون کمتر
من تازه فهمیدم وبلاگ چیه و چرا جایگاه فرهیختگانه.
سارینا بابایی امروز فهمید که چرا هزار تا کانال تلگرام و پیج اینستا نمیتونه جای یه سایت یا وبلاگ تفریحی رو بگیره...
به امید پربار شدن وبلاگ سارینا بابایی و دل شما عزیزان که میدونم خیلی مهربونه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی